FAQ:
Millal, kauaks ja kuhu Riho Luhter sõjaväkke läheb?
Ma lähen 06. juulil 2010 Tagalapataljoni, mis asub Tallinnas Mustamäe teel. Teenistus kestab eeldatavasti 11 kuud. :)
Olen viimasel ajal mõtet mõlgutanud, avamaks veel kahte spetsiaalset blogi: tehnika ja muusika. Asi on aga kahtlane ühel põhjusel: kas ma viitsin pärast neid kõiki kolme reguaarselt täita. Aga proovi võiks ikka teha :P. Varsti avalikustan avamiskuupäeva ning aadressi.
Esimesena avaneb, lisaks praegusele, tehnikablog ning seal hakkan jahvatama peamiselt vanatehnika teemadel, eelkõige aga käsiteledes oma kollektsiooni tähtsamaid isendeid jmt. Üheks osaks saab ka uue inventari tutvustamine, mis kogusse lisandunud. Blogi tähtsamad väärtused on hoida käsitletav teema huvitava ja atraktiivsena, teemade valik mitmekesisena ning anda lugejatele küsimuste korral lisainfi ja/või võtta osa diskussioonidest.
Muusikablogi põhiülesanne on tutvustada huvilistele helikogu viimati lisandunud või muidu põnevaid taieseid näidiste (formaadis mp3 128k) näol. Kõrvalülesandeks on ka teiste, minu jaoks tähtsate muusikaga seotud uudiste edastamine (näiteks mingi instrumendi omandamine). Blogi on kuulamispõhine ja juttu hakkab olema minimaalselt, sest ma ilmselt ei jõua iga esitletava teose või bändi kohta referaati teha; ja põhiline - I let the music speak ;-).
See blogi avaneb arvatavasti hiljem, sest enamus mu uuest muusikast pärineb vinüülidelt. Hetkel on aga vinüülimasin mingi vigastuse endale hankinud ja mängib kuskil pool tooni madalamalt, kui peaks. See on liiga räige moonutus ja ma ei tee enne mingeid digitaalseid sissesalvestusi, kuni masin pole korda tehtud või uus ostetud.
Mosse uudised :))))
Kuna sidur libiseb jubedalt, siis üritasin seda eelmisel nädalal seadistada, et ehk saab tekitada parema kontakti. Seadistamine on küll ülilihtne, aga kui ikka ketas on kulunud, siis on kulunud. Nimelt on võimalik seadistada pedaali vabakäiku, mis tegelt määrab, kui palju pedaal sidurit lahku lükkab ja natuke ka seda, kui kõvasti on pedaali ülemise asendi korral siduri kettad omavahel koos. Kui need aga täitsa kulunud on, nagu praegu, siis see enam tulu ei too. Muidugi, keegi pakkus ka variandi, et vedrud on väsinud. Nüüd siis tuleb minna tallinna kolme poodi kammima, ning 2. mail toimub Kurtna vanakraami laat, kust ka on lootust vajalikke vidinaid saada.
Laupäevases Lääne Elus ilmus ka kuulutus, kus küsisin esisilla sarniiri ja uusi rehve. Alles eile tuli esimene kõne. Kuskil Hanilas pakub keegi kahte just seda mõõtu rehvi müüa, millest üks pidavat täitsa uus olema. Tegin sellest juttu tööl. Ülemus pakub veel kahte tutikat, kui ma tahan. Tahan küll. Vaatab pärast seda nädalavahetust, kui raha järgi on, omandan kõik neli. Siis saab ühekorraga ka veljed maha võtta, puhastusse ja värvimisse saata. Pärast uued rehvid peale ja voilaaa - nunnu näeb palju ilusam välja! :P
Vahetasin samal nädalavahetusel ka mootoris õli. Oli viimane aeg! Vana nägi päris rõve välja. Algselt tahtsin Agro Varust osta lahtist OMV mineraalõli, 43kr/liiter. Aga see oli otsa saanud. Siis sai ostetud õli "Žiguli", mis maksis ainult 25kr/liiter :D (by the way, mootorisse ZMA 407 läheb 4,3 liitrit). Kahjuks peenfiltrit polnud uut panna. Hiljem, kui sidurit masina all nokitsesin, tilkus seda sama uut õli mulle vaikselt kuskilt pähe. Tõenäoliselt jämefiltri kork, mida ma lahti ei saanud, kuid mis ilmselt siiski natuke jõudis avaneda. Varda järgi sai õli natuke rohkem, kui maksimaalnäit. See vist pole eriti hea.
Kontrollisin ka käigukasti õlitaset - vähevõitu. Tagasillani pole veel jõudnud. Seal ka sada häda - mansetid läbi ja muudkui lekivad.
Tulekul: Mosse saamislugu Tehnikablogis - stay tuned! ;-)
Mitija Adzusa - Jaapani hällilaul (1960-dad, ümbervõte ETV fonoteegi lindilt)
kolmapäev, 21. aprill 2010
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar